Friday

Bagaimana untuk memulakan pelaburan?

Mudah sahaja!

Anda boleh melabur melalui cash, direct debit bulanan dan pengeluaran KWSP akaun 1.

Caranya: Anda hanya perlu menghubungi saya sebagai unit trust consultant yang diiktiraf dan saya akan menyarankan dana yang bersesuaian untuk anda. Setelah membuat keputusan, saya akan menghantar borang kepada anda. Anda boleh memilih sama ada:

1) Melalui Pos
-saya akan mengepos borang ke rumah anda dan membantu anda untuk mengisi borang berkenaan. Borang yang telah lengkap boleh dihantar ke mana-mana cawangan Public Bank yang berdekatan.

2) Face-to-Face
-Kita boleh mengadakan temujanji dan saya boleh menerangkan secara face to face. Kemudian, saya akan membantu anda untuk mengisi borang tersebut.

Borang-borang yang telah lengkap boleh diserahkan semula kepada saya atau dihantar sendiri ke mana-mana cawangan Public Bank beserta dengan wang tunai atau cek yang hendak dilaburkan..

Kemudian, Public Mutual akan menghantar statement ke rumah anda dan anda boleh melihat jumlah unit yang telah dibeli melalui statement tersebut. Annual report juga akan dihantar setiap tahun dan jika anda mendaftar Public Mutual Online, anda boleh memantau sendiri nilai pelaburan anda pada bila-bila masa!

Mudah sahaja kan?

Jadi jangan bertangguh lagi, harga pasaran kini dalam trend menaik, cepat hubungi saya segera!

p/s: saya boleh dihubungi melalui Facebook, email, sms, telefon, atau tinggalkan sahaja komen di sini beserta contact details. InsyaAllah saya akan menghubungi anda semula dalam masa terdekat.


Rosezalina Lazim
Unit Trust Consultant
Public Mutual Bhd
email: rosezalina@gmail.com
website: islamicunittrust.blogspot.com
h/p: 013-6784972

2 comments:

  1. Aslkum. Adakah pelaburan unit trust ini masih aktif pada thn 2015, ada lagi pluang saya mlabur dlm unit trust ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm, ya masih aktif sepanjang masa. boleh terus email saya atau call/sms/whatsapp/telegram. terima kasih!

      Delete