Saturday

Mahu Menjadi Unit Trust Consultant Seperti Saya?

Kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang peluang kerjaya sebagai Unit Trust Consultant (UTC). Bukan sahaja memberi pendapatan tanpa had, malah anda boleh lakukannya pada bila-bila masa di rumah atau di mana jua dengan menjadi bos kepada diri sendiri. Di samping itu, anda juga dapat menambahkan ilmu mengenai pelaburan dan menyebarkannya kepada masyarakat..Disebabkan hal inilah, saya membuat pilihan untuk menceburkan diri dalam Islamic unit trust.
Saya memang sangat berminat dalam bidang kewangan dan pelaburan sejak di bangku sekolah lagi. Apabila saya mendapat tahu tentang kewujudan Islamic unit trust, tanpa berlengah lagi saya terus mendaftarkan diri sebagai UTC kerana saya sedar ramai umat Islam di luar sana yang masih melibatkan diri dalam pelaburan konvensional kerana kabur dengan alternatif yang ada.

Alhamdulillah, saya yakin saya telah membuat pilihan yang tepat. Semakin hari saya semakin bersemangat untuk lebih maju dalam karier ini.. Pendapatan nya juga memang lebih dari berpatutan jika dibandingkan dengan apa yang perlu saya lakukan.Ianya sangatlah mudah dan saya sangat berpuas hati!

Saya mendapati kerjaya ini terlalu menarik dan hal ini dibuktikan dengan setelah beberapa bulan sahaja, 2 orang sahabat saya turut tidak mahu melepaskan peluang untuk mendaftarkan diri sebagai Unit Trust Consultant di dalam kumpulan saya.. mereka adalah Cik Shuhairah Rahifah dan Cik Siti Nabihah. Shu akan menghadiri kelas CUTE tutorial pada 10 Ogos manakala Nabihah a.k.a Kak Aby akan menghadiri kelas pada esok hari.. Kedua-dua mereka bakal menduduki peperiksaan CUTE pada 21 Ogos ini.. Saya doakan mereka berjaya dan bersama-sama menjadi Unit Trust Consultant yang cemerlang!

Saya tidak mahu menjadi selfish dan berjaya seorang diri. Jadi saya menyeru anda semua supaya bersama-sama kami! Anda pasti berpuas hati dengan pendapatan tambahan ini! Malah anda juga boleh meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga tersayang dan menjalankan tanggungjawab yang lain.. Walau di mana anda berada, segera hubungi saya jika berminat =)

No comments:

Post a Comment